söndag 26 april 2009

Tydligen blir det bättre och bättre

Cissi kom hem från Skövde i helgen och hon var då sannerligen hes som en kråka. Det låter jättekul när hon tränar med Goliat=) Hon, jag och Victoria tränade lite tillsammans alldeles nyss. Nu har hon ju inte träffat oss på ett tag men hon sa att det verkligen har gått framåt med vår träning. Kul att höra av nån annan. Själv är man ju mitt uppe i allt och märker kanske inte att saker o ting blir bättre och bättre. Allting sker ju gradvis så det är ju kanske inte så lätt!

Det jag ska träna vidare på är ju givetvis allt men lite extra på tempoväxlingarna i fotgåendet och då ska jag ha kortare koppel så Frodo inte släpar efter så mycket. Sen ska jag faktistk sluta träna på att han ska sätta sig upp efter platsliggningen...han är nästan lite för bra på det där att sitta upp såförhoppningsvis går själva "liggningen" bättre om vi skippar sittandet ett tag.

Tack o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar