tisdag 14 april 2009

Hare x2

Har precis kommit hem från en jogginrunda där jag kunde meditera över dagens händelser. Att detta inlägger heter hare x2 beror på att det under två tillfällen idag har varit lite harigt. Först var det på promenaden när Frodo och Goliat drog iväg efter ett gäng harar och man själv stod kvar där som ett fån. Jag tänkte att det inte ens skulle vara nån idé att ropa på honom så jag bara gick och sen kom han tillbaks efter ett tag glad i hågen och undrade varför jag var så sur.

Hare nummer 2 är jag själv eftersom jag tyckte det var otäckt med dyket som vi gjorde idag på babysimmet. Allting gick jätte bra men efteråt undrade jag bara varför man ska lära en fem månaders baby att vara under vattnet. Hursomhelst så är det iallfall en hel vecka kvar tills nästa dyk..tack o lov för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar