torsdag 16 april 2009

En aning ilsken

Idag, eller snarare igår när jag skulle anmäla mig till höstens kurser på universitetet strulade webanmälningsplatsen rejält. Efter ett par försök bestämde jag mig för att helt enkelt sluta försöka för jag kom ju ingen vart. Samma sak hände dagen innan då jag också försökte anmäla mig...utan att lyckas. Hursomhelst så tänkte jag att eftersom servern på hemsidan hade pajjat så kommer det antagligen att förlänga anmälningstiden...jag vill minnas att det samma hände för ett år sedan. När jag idag skulle anmäla mig så gick det men det blev en s.k. sen anmälan vilket betyder att alla som anmälde innan mig har förtur ¤%#¤"#%¤#"% Visst hade tiden förlängts och det meddelade de med ett pressmeddelande klockan sex imorse!!!!! Som om jag är vaken då...halllåååå! Tiden var förlängad till klockan tolv idag. Vad man undrar är var hjärnan har krupit bort för de som bestämde detta. Man kan väl tänka på att det finns småbanrsföräldrar som är uppe halva nätterna och sen finns det ju en och annan som faktiskt jobbar natt också. Vad ska de göra som börjar jobba klockan sex...osv osv. Det hela slutade med att jag gjorde en JO-anmälan...haha!

Annars har dagen varit bra förutom att jag missade lydnadsträningen igen...trist men jag får öva vidare hemma. Frodo fick en långpromenad med granntjejerna i skogen och vi såg två älgar på avstånd tack o lov. Nu är det iallafall snart helg och nästa vecka kommer Öyvind hem!!!

3 kommentarer:

  1. det gör du rätt i, på dom bara! Folk är så knäppa....??

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kikade in i din blogg....riktigt trevlig är den ju.Fin vovve du har.
    Ha det gott och kram=)

    SvaraRadera
  3. tack ska du ha det var trevligt att du tyckte det.

    SvaraRadera