måndag 27 april 2009

Road trip

Vi kommer att åka en sväng till Drammen i veckan. Vet inte hur länge vi stannar än med jag ska ta med mig kameran iallafall. Frodo har ju två kompisar i Drammen, en boxerhane och en labrador hane. Ska bli kul att se dem för än så länge är de ju bara unghundar allihopa...hoppas bara att de fortfarande går bra ihop!
Tror att det blir så att vi åker imorgon efter babysimmet...om vi orkar förstås. Alltid efter babysimmet är ett komaliknande tillstånd att räkna med.

Är så glad för min systers skull idag. Hon spelade ju in några låtar för ett par veckor sedan och nu är de färdigmixade och går att lyssna på.

Annars har dagen varit varm o skön och efter att ha varit ute på gården hela dagen toppade vi det hela med att åka och handla på Marieberg. Hittade ett par coola ecco skor suuuperbilligt...skönt att man hittar nåt ibland. JAg vet att shopping ska vara en kvinnlig grejj...men jag tycker att det kan vara fantastiskt tråkigt och jobbigt att springa runt i affärer. Det är kul att åka iväg o fika och bara vara men just själva shoppandet...nej tack! Eller det finns ju ett undantag för det är alltid kul att köpa saker til Frodo och Aaron. Nu ska jag packa upp mina shoppingpåsar och sen ska jag försöka klura ut varför det inte är nåt ljud på TV:n. Antagligen är det når litet djur som har mixtrat med nåt..hrrrm jag undrar vem det kan vara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar