måndag 20 april 2009

En kontrast till allt det vackra

Vanligtvis lägger jag bara upp fina bilder på min hund...för han e ju fin. Men nu efter helgens maraton i utställning och fisförnämhet så tänkte jag visa hur oerhört charmerande han kan se ut när han inte är så vacker...hehe. Sen har jag även idag kommit på anledningen till varför jag bara har en hund, koppeltrassel är ju så otroligt irriterande!!!!

Annars har dagen varit bra. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Jag har även försökt att komma ikapp med att vika tvätten vilket inte helt har lyckats än men Mount Everest monterar man ju inte bara ner i en handvändning.

Aaron satt i sin ryggsäck i en timma idag. Han sov t.o.m. en liten stund i den. Det känns kul att kunna gå i skogen igen!

Vi övade lite på "stå" idag med.


Såhär fin kan min hund vara ibland.



Jah, såhär kan det bli om man har fler koppel än ett att hålla reda på. Victoria brukar ju iofs klara det bra et var no egentligen jag som snurrade till allt när jag gick med de små...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar