måndag 6 april 2009

En vårig promenad med gänget

Promenaden var riktigt trevlig. Gick tillsammans med syrran och Jenny + alla hundar (7 st om jag inte räknande fel) Siri, Jennys gråa hund som ser ut som ett får, var omåttligt intreserad av Dottie som ni ser

För Cecilias skull har jag nu tagit kort på blåsippor...hoppas att det blev rätt nu då

Frodo gillar också Dottie...men han är ju så stoor
Aaron tillbringar våra promenader på detta viset...
Tog även några filmsnuttar som jag tänkte lägga upp men det tar ju så lång tid på den här datorn så det får bli senare.

Har även hunnit med att vaccinera lilla goseplutten idag...Aaron alltså och han va så duktigt. Han grät inte ens. Jag tycker det är värre än han uppenbarligen. Nej nu ska jag byta en bajsblöjja..mmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar