lördag 4 april 2009

En ny kompis

Min syster har åkt till Sävsjö för att hämta en ny liten tik...papillon såklart. Den kommer att vara helt underbart söt eftersom den är så liten och rund o go. Såg förresten BBC:s dokumentär om hundavel igår...usch vad skrämmande det är när man enbart avlar för utseendets skull. Nej tack o lov att man har en frisk hund vad jag vet. Pinschrarna är ju ganska sunda i kroppen. Ja menar att de har ju vare sig intryckt nos, konstig kroppsform eller överdrivet mycket hud som hänger o släpar.

Imorgon ät det kursdags iallafall och det ska bli kul. Tränande lite i rinken idag och det var bra...då kan ju Fodo springa lös och jag kan öva på inkallning utan att han kan sticka iväg hehe.

Nu ska jag ägna mig åt min morotskaka som står i ugnen...MUMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar