söndag 12 april 2009

Rosor på kinden och solsken i blick

Idag har det varit helt underbart härligt. Det började med att Aaron faktiskt sov ganska bra under natten och efter en god frukost blev det promenad med Cecilia och Goliat. Vi gick en sväng och hade t.o.m. våra hundar lösa tillsammans. Tidigare har de ju hänt att de har rykt ihop men inte idag. Lite träning och självklart en fika i solen gjorde bara dagen ännu bättre!

Sen kalasade vi lite på resterna från gårdagens middag. Runda och trinda om magen packade vi in hundar och barn i bilen för att bege oss upp till Sixtorp. Aaron fick träna att åka ryggsäck och jag fick träna benen i uppförsbacken.

Om jag ska gå mer med den ryggsäcken kommer jag att bli värsta låret. Eftersom det var folk på den stranden i Sixtorp åkte vi till en annan strand och släppte hundarna så de fick plaska lite. Frodo är inte överförtjust i vatten men det är Goliat som tog tillfället i akt och simmade ut en bit på egen hand.
Själv plaskade jag ner mina fötter på vägen dit eftersom gräsmattan hellre skulle ha kategoriserats som träsk.

Inkallningen har gått superbra idag och det är jag nöjd med. Cissi tog jättefina bilder som jag hoppas jag snart kan lägga upp.Har varit ute hela dagen känns det som men ändå är klockan bara halv fyra. Det är ganska positivt ändå att gå upp i ottan, man hinner ju med mycket då! Tack för en trevlig helg Cissi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar