fredag 17 april 2009

Kameraladdaren är funnen

Det har kanske varit lite torftig och trist utan bilder här på bloggen och allt detta kan skyllas på att jag inte hittat min laddare som kommit bort i flytten. Flera dagars irritation har det orsakat mig då kameran började laka ur och jag fortfarande inte hade hittat den lilla mojjängen. Elprylar...finns det nåt värre att leda efter Man hittar en svart sladd och tror det är laddaren. Man drar lite i sladden för att se vad som dyker upp i änden...å så är det allt utom det man egentligen letar efter. Va skönt det måste ha varit på stenåldern! Hursomhelst så bad jag en stilla bön idag och vips så fick jag en idé om vart den kunde vara och jag hittade den även där...HURRA!!! Vilken känsla!!! Nu ska jag ta massa fina bilder inte minst på söndag när jag ska iväg på pinscherläger. Vi kommer att åka till Kristinehamn och där ska jag lära mig hur jag på bästa sätt ska ställa ut Frodo. Vickan ska med och passa Aaron och hennes två minsta vovvar ska med för att miljötränas...

Idag har Frodo smitit ut helt olovligen!!! Den lilla byrackan!!! Men jag förlåter honom och jag har nästan glömt det redan eftersom det gick så bra sen när vi tränade. Jag hade honom lös på baksidan och gjorde lite små övningar och han stack inte!!! HURRA igen! Åh vad duktig han ska bli i framtiden...som förhoppningsvis infinner sig ganska snart.

Nu kommer en frossa i lite gamla blandade bilder som plåster på såren.

Vackra Frodo som tyvärr drar en del i kopplet.

Såhär vacker är min utsikt när jag går på promenad.

Otroligt söta och ulliga Dottie.

Här är hundgänget som vi ofta går på promenad med.

Cecilia med några valpar vi träffade på under en promenad. Valpar är väldigt söta man luktar inte gott alls!

Nej nu ska ja fika o sen ska jag ta rätt på stöket som visst råkade bli till av letandet.

2 kommentarer:

  1. Misströsta icke. Om 3-4 år lovar jag att han har lugnat ner sej ;) det gjorde fille iaf haha.....

    SvaraRadera
  2. hoho, ser fram emot att se inlägget om vad ni hittat på i helgen :)

    SvaraRadera