måndag 6 april 2009

Fortsättning på vårpromenaden

Nu kommer videosarna som jag lovade. Vi gick till "gärdet" och släppte vovvarna så de fick springa av sig. Frodo blir utskälld av Siri. Vet inte riktigt vad som är problemet men han går inte helt hem hos damerna...charmkurs?


När vi hade gått klart gick vi till Jenny och tränade lite. Jag tränade bara lite lydnad. Frodo är inte så sugen på fotgående efter att jag råkade trampa honom på svansen vid en vändning...dumma mig. Nu får vi börja om från början igen och jobba med motivationen. Bättre gick det för Vickan och Fly som faktiskt ska tävla snart...hehe

3 kommentarer:

  1. det ser ju riktigt bra ut ;) måste öva lite mer så sitter det nog snart! Jag plocka en "springande" fästning på kellie idag!! blä

    SvaraRadera
  2. jo jag tycker det ser bra ut. Var stolt över dig o Fly

    SvaraRadera
  3. Fast jag tycker att din röst Victoria är rätt så kul när den pendlar mellan falsett och ett Görel brååå...hahaha

    SvaraRadera