lördag 28 augusti 2010

Träning?

Ibland blir jag besviken på mig själv för att jag inte tar mig tid att träna med Frodo. Men när jag tittade igenom lite filmer från min mobil ser jag ju att träna är det jag gör hela tiden. Problemet är bara att jag tänker mig att träning bara är sånt man kan tävla i men så är det ju inte. Lite hyfsad vardagslydnad gör ju faktiskt vardagen mycket trevligare så jag kanske borde tänka om och sluta med mitt dåliga samvete.

Annars så är det fullt upp i helgen eftersom min pappa fyller 60 år! Grattis pappsen!

OBS Jag visslar på videon sänk ljudet på datorn innan ni lyssnar!!! En oändligt stor stubbåker gör att det inte alltid är så lätt att hålla Frodo inom lämpligt avstånd

Ok detta har kankse inte så mycket med vardagslydnad att göra tyckte bara att Frodo var lite söt i sin sorkjakt!

Provade en ny runda som tar ca en timme att cykla runt om man väljer att köra hållet med alla uppförsbackarna vilket jag gjorde. Frodo får både springa lös och dra mig på cykeln fast i uppförsbackarna cyklade jag själv faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar