tisdag 17 augusti 2010

Gräsklipparen

Igår trotsade vi febern och gick ut en liten sväng. Vet inte om jag sagt det förut men lilleman har en förkärlek till allt med hjul som brummar. Giipppa!, säger han och så vill han klippa. Vi roade oss ett litet tag med det innan vi gick in igen. Man klättrar ju på väggarna när man har sjukt barn hemma. Barnet klättrar också på väggarna mellan febertopparna och lite frisk luft är nog bara bra=)

Jag fick även ett litet ryck igår kväll och tränade ite lydnad med Frodo. Han var supertaggad...kan det vara pastramin jag använde som belöning må tro? Jag borde verkligen försöka träna oftare!




















2 kommentarer:

  1. haha liam älskar oxå gräsklippare. Don´t know why. Det funkar rätt bra med Liam o träning. En del av tiden sitter han i vagnen o äter nått jag haft med o mutat honom med o resten av tiden springer han runt på eller bredvid plan. När jag är inne på plan o kör så håller nån annan ett öga på honom. Funkar bra! Och jag har dessutom två hundar med så det är bara att köra! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack sofia, vad glad jag blir och tack för hoppet du skänkte där i din kommentar! Hopas vi ses snart, tänker på dig ofta hihi!

    SvaraRadera