lördag 14 augusti 2010

Livet som åskådare

Tack o lov för en lugn hund som stannar kvar när matte gör blixtutryckningar efter sonen och bara lämnar kopplet i en hög.



Som åskådare har man det inte lätt, iallafall inte om man samtidigt har en son med myror

i brallan. Idag kära vänner har jag sprungit åtskilliga mil känns det som. Nej inte där, kom här, hääääär kan du leka, neeeeeej, hoppsan, oj, jasså inte det, kanske...jaha inte, och en mångd till sysnonymer med dessa har fullkomligt sprutat ur min mun idag. Skönast var det när ringen blev tom och man kunnade slappna av lite. Då fick lilleman träna lite med syrrans hund Maja. Frodo följde med men idag fick även han vara åskådare. Men trots att det var så hektiskt idag klämde jag inte ett litet lek och bus pass med Frodo i en tom ring jag tänkte att det nog kan vara bra för motivationen inför kommande utställningar.





Juniorhandling nästa?


Och en riktigt snygg uppställning som grädden på moset.



3 kommentarer:

  1. Men du glömde nämna hur det gick för Maja? :)

    SvaraRadera
  2. Gud vilken fin son du har gjett mig Sofia.. Saknar er så himle mycket her nede!!!
    Din man

    SvaraRadera
  3. Ja ojdå, Maja blev BIR valp med HP! Så var det sagt.

    Och Lilleman han är allt en riktig goding. Lik sin far säger många=)

    SvaraRadera