torsdag 12 augusti 2010

Jag hade fel!

Idag gick det bra att både plaska och simma???

Mina fina killar i nån slags vattenapporteringslek...jag är inte helt säker på vem som apporterade och vad som apporterades




Den mest badglada är ändå min son som rätt som det är får för sig att dyka...

Livet kan vara bra humoristiskt ibland. Idag när jag hade skrivit att jag förmodligen inte skulle lyckas med att få frodo att gilla vatten slänger sig hunden ut och simmar som om han aldrig gjort annat. Jag blir inte klok på detta med hundar! Jag vadade ut en bit och helt plötsligt kommer Frodo och simmar förbi mig. Där stog jag som ett frågetecken, med lång näsa och undrade vad som hade hänt. Var det det att vi hade cyklat upp och att han var varm, var det det att jag inte hade några förväntningar eller var det brar så att han bestämde sig att idag ska jag bada?

Lägg märke till vad lilleman säger "Ovve sanna!" Vovve stanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar