torsdag 26 augusti 2010

Djur är bra för hälsan...

Tio valpar att mata...man kan ju tycka att det är skönt att man som människa oftast bara får ett barn=)

...ja om man inte är allergisk förstås. Men nu råkar jag ju tillhöra den skaran som kan leva med djur och det är fantastiskt trevligt. Idag när jag faktiskt inte alls mår så bra, jag är lite krasslig och trött är det verkligen bra att ha en lite varm katt eller hund kudde att lägga bredvid sig. visst finns det vetekuddar, varama vattenflaskor, raggsockor, eltätäcken och diverse andra prylar men en liten katt som spinner i famnen slår det tycker jag iallafall. Frodo undrade ocskå varför jag låg så utslagen på golvet med en filt över mig och även han kröp ihop bredvid mig. Men djuren är ju faktiskt flockdjur och idag när jag tittade lite på bilder av Hjerpviken's valpar så var det ungefär så det såg ut här hemma med med undantag för att vi lite färre och att jag inte är så hårig och liten. Nej nu ska jag krya på mig och längta lite tills nästa gång jag ska träffa valparna.


Sist jag såg valparna hade de inte öppnat ögonen helt och de kunde inte heller gå men de växer fort!


Skrynkkel fejs....me like!

Fler bilder och information om valparna finns på Hjerpviken's hemsida: www.vildatilda.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar