fredag 11 juni 2010

Hundvakt

En pinscher hoppar fram...

Lilla Maja är hos mig idag igen. Eftersom jag har en del att göra slängde jag ut några tuggben på golvet i hopp om att få lite lugn och ro. En uppäten blockflöjt sam ett mellis i kattlådan senare, allt gjorde såklart av Maja och inte min ängel Frodo, insåg jag att min plan fungerade dåligt. Jag tog helt enkelt rast och gick ut till berget så att de fick springa av sig. Nu är det lugnare här hemma.

Har förövrigt en del trevliga hundgrejjer på gång som jag avslöjar såsmåningom.

Jaa...en liten Maja Mittelspitz som fastnade på bilden...det är en berdrift att lyckas med detta!!!

1 kommentar:

  1. Tack Sofia! =) Skottkärran blir bra haha! Nej, men vi har barnvakt från kl sju, svärföräldrarna tar honom så att vi kan få grilla ifred utan bebisskrik. Och vad trevligt att du kan få njuta en stund med maten på bordet istället för i händerna, springandes efter Aaron.

    SvaraRadera