fredag 4 juni 2010

Hundlös

Tidigare idag var vi ett riktigt hundgäng uppe i sjön Multen och badade. Tyvärr Fastnade inte Frodo på nån bild men här är grannen Pixie i full fart! Foto: Victoria Sundberg

Jaha vad ska jag göra i helgen då? Har precis lämnat Frodo hos hans uppfödare och nu känns huset alldeles för stort och tomt! Frodo ska tävla i helgen men eftersom min bil är paj, AC:n, så stannar jag hemma. Åkte iväg en sväng till Marieberg i eftermiddags för att inhandla lite sommarkläder till oss som inte har lika mycket päls som vissa familjemedlemmar. Det gick an att åka dit men sonen blev bra svettig där han satt och rutorna fick vi ju såklart veva ner lite...inte en chans att vi hade orkat åka så hela vägen till Vänersborg och sedan till Norrköping.

Hursomhelst så hoppas jag att Frodo iallafall kan kamma hem nåt trevligt pris som plåster på mina sår. Vad jag gjorde innan jag skaffade hund kommer jag inte ihåg men en sak är säker...det märks när han är borta!

Jaja nu ska jag sluta deppa för det, dricka en kopp te och möjligtvis öppna påsarna för att se vilka nödvändiga och troligtvis några onödvändiga saker jag fick med mig hem från Marieberg.

Såhär fint är det...åh vad jag älskar sommaren...och hösten...och vintern...och våren


2 kommentarer: