torsdag 6 maj 2010

Lite annat som har hänt

Ivar brottas med Maja...

Idag såg jag en rolig sak när jag var ute på promenad. På ett fält gick en man med två superlydiga hundar. De gick fot i princip hela tiden och såg väldigt konstiga ut...för det var två lamm. Gubben hade fött upp dem på flaska så de var väldigt tama och kom fram och hälsade på mig och Frodo. Frodo gjorde lekinvit men fick väl inte direkt nån respons=)

Aaron och jag bakade kakor häromdagen vilket blev rätt så lyckat. Har aldrig bakat med honom förut men kommer definitivt att göra det igen för det var riktigt mysigt. Det får dock inte bli alltför ofta för när man bakar så inser man verkligen hur mycket fett och socker det är i kakor...men gött var det ändå=)

Har även haft besök av syrran och hennes Majaluring. Vi spånade lite på hur vi kan lösa det med Frodo i höst när jag förhoppingsvis jobbar och det ser ut som att vi kommer att få till en riktigt bra lösning.

Aarons egenbakade kakor...

Röda kriget...

1 kommentar:

  1. Vad har ni kommit fram till för lösning? :)
    Jag har bokat uppkörning Sofia! :O HJÄLP!

    SvaraRadera