tisdag 5 maj 2009

Slapp dag

Har inte gjort så värst mycket idag och det är väl Frodo allra mest glad för eftersom det har regnat nästan hela dagen. Gick en promenad med Victoria och Fille i morse men sen har det mest bara blivit små rastningar och lite inomhusträning. Min mormor och morfar är här på besök så vi passade på att imponera lite med Frodos konster till deras stora förtjusning. Känner mig inte precis superupplagd för att träna eller gå idag men jag ska ändå ta ett litet pass med apportbocken innan kvällsmaten...hoppas verkligen att det går suuperbra idag...det hoppas jag ju iofs alltid fast med varierande resultat=)

Idag var också sista babysimmet...skönt. Åt en enormt stor krämbulle efteråt och kände att det ändå fanns plats för minst två till vilket jag strongt nog avtod ifrån att proppa i mig även fast de var gratis! Vägen hem från Kumla är ju en aning kurvig vilket kan få oanade konsekvenser när man sitter i baksätet...och är uppstoppad med sötsaker. Sen måste jag ju komma i form till vårruset som är nästa vecka...gulp!!!

1 kommentar:

  1. haha, välkommen till kvinnornas verklighet igen ;)
    själv köpte jag ett par jeans igår som jag tydligen hade blivit något kilo för stor för. Jag har alltid en viss storlek på den modellen, så jag hade på mej dom i skolan- resulterade i skavsår på höftknölarna..

    SvaraRadera