söndag 10 maj 2009

Sexmånaderskalas och vackra vyer

En liten liten tårta till en liten liten kille...farmor ær øverlycklig nær hon får skæmma bort Aaron.
Aaron slæppte alla hæmmningar och fullkomligen døk ner i hærligheten. Det mesta kom væl egentligen utanfør munnen men det var kul att leka med det. Synd bara att inte Frodo var med oss før då hade vi sluppit att åtminstone stæda golvet efteråt!!!

På promenad vid havet.


Sitter och undrar hur det gått før Hjerpviken's på MH:t. Ska bli spænnande att høra. Annars tar vi det bara lugnt hær uppe i Gryllefjord. Trodde dock att jag skulle få sova ut nu nær det finns så många frivilliga sjælar som mer æn gærna vill passa Aaron...men den dær solen som skiner hela tiden sætter kæppar i hjulet før mig. Nu har vi ju inte riktigt midnattssol æn men den skiner en bra stund in på natten och sen blir det ljust igen vældigt tidigt. Fast jag ska inte klaga før man slipper iallafall snubbla runt i huset om natten innan man hittar nån lampa nær Aaron vaknar=).

6 kommentarer:

  1. Åh, vad Aaron är fin med tårta överallt! Erkänn att du åt upp hans kladd sen, som alla andra läskiga mammor? ;) hihi, nej, jag skojar bara.
    Hoppas vi ses snart, när åker ni hemåt igen?

    SvaraRadera
  2. Nej jag åt inte upp hans kladd men ibland blir det ju så att man gør det..men det ær ju inte før man tycker det ær gott utan snarare før att man inte vet vart man annars ska gøra av det. Vi åker hem på onsdag men jag vet inte om vi kommer att sova øver hos nån slæktning på vægen hem...vi får se. Hursomhelst ær vi hemma på torsdag.

    SvaraRadera
  3. Haha, schysst bild, fick Aaron heeela tårtan?? Det ser så ut iaf... Det var generöst av farmor. Förstår att hon gärna vill skämma bort honom med tanke på att de träffas så sällan.

    Hoppas ni haft och har det bra, trots ett hastigt försvinnande.

    Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Ja, han fick hela tårtan men det var ytterst lite som hamnade i munnen. Jag kan nog med stor sækerhet sæga att 95% av tårtan anvændes som en slags kladdleksak. Av de fem procenten som ændå kom in i munnen åkte sækert hælften ut igen på trøjan...men kul var det!

    SvaraRadera
  5. Lycak till på vårruset ikväll!!! Du kommer vinna! Det vet jag hihi! Hade gärna kommit och tittat men jag är som vanligt hemma och sjuk.

    SvaraRadera
  6. jag vann ju inte men det var inte långt därifrån=)

    SvaraRadera