söndag 17 maj 2009

Bara ta det lugnt

Tittut!

Vad är det här för en mysko matta...den rör sig och luktar konstigt.

Frodo har hjälpt till med trädgårdsarbetet idag. Hans specialitet är att göra hål i marken!!! Han har nu fyra gropar på gång ute på gräsmattan...FY FY! Om man själv grävde lika fort som han skulle det inte vara några problem att göra om hela trädgården och även grannens på ett par dagar. Jag har ju lovar min syster att jag ska hjälpa till att gräva när de ska sätta upp staket runt sin tomt...kanske jag bara lånar ut Frodo istället.
Sista tiden har varit fullspäckad med saker så det känns knappt som om vi varit hemma nåt alls den här månaden. Därför har det varit extra skönt att bara vara hemma idag. Lagade lite mat och bakade en kladdkaka till min man eftersom det är 17:e maj idag...Norges nationaldag, HURRA!

2 kommentarer:

  1. haha, och du som blir så arg på fille när han gräver! ujiuj ^^

    SvaraRadera
  2. ja...fast det första hålet var faktiskt en fortsättning på ett som Fille hade börjat gräva på...=( resten är helt ovh hållet Frodos projekt!!!!

    SvaraRadera