fredag 29 maj 2009

Frisk

Äntligen kan jag njuta av härliga promenader i värmen, sitta i solen, bara göra allt som man brukar göra fast utan att ha ont och må bra helt enkelt. Hoppas nu bara att jag slipper bli sjuk nåt mer i år...för det vore ju verkligen trist. Jag tycker att jag har haft min beskärda del av sjukdom så att det räcker för detta året! Frodo har väl engentligen inte haft det så illa även om matte inte orkat springa ut så mycket på långa promenader...han har njutit dagarna med märgben och eventuellt lite sönderslitning-av-roliga-pappkartonger-leken. Det blåste ju en hel del häromdagen och tydligen hade det blåst över lite papp på bakgården. När jag skulle släppa ut Frodo i linan såg jag att det låg en pappbit där...men jag var ju för trött för att ta bort den och dessutom tyckte jag att han lika gärna kunde få nöjet att slita den i mikroskopiska bitar...Det dröjde ju inte läge förrän han hade utfört sitt lilla konststyck och bitar av papp låg i drivor på gräsmattan. Jaja han fick ju iallafall roa sig lite!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är frisk igen! Hoppas det håller i sej denna gång. Håll dej borta från baskeluskerna!
    Snart kommer vi hem, då tycker jag vi ska göra en tripp upp till Tryggebodaviken, men denna gången ska vi ha med lunch och gå en promenad också tycker jag :) kraaam

    SvaraRadera