fredag 5 november 2010

Hela förmiddagen!



Hela förmiddagen spenderad vi utomhus och nu sover lilleman ute. Det är lika bra att samla på sig så mycket frisk luft man bara kan såhär i förkylningssäsonger. Nu har Frodo fått bada, borstat tänderna och till min stora förskräckelse upptäckte jag att det faktiskt syns att jag inte gör det så ofta...borstar hans tänder. Han har fått tandsten den rackarn så det måste jag skrapa bort vid bästa tillfälle. Nu har jag iallafall gjort mitt inför helgens utställning resten blir upp till Frodo!

Jag hade med träningsgrejjerna idag och hade planerat att gå till fotbollsplanen för att träna men jag träffade ett annat hundekipage så vi gick en promand tillsammans istället. Det blev lite tid för träning ändå efter fikat och sen var det sorkletning för Frodos del och gräsrullning för lillemans del. Kalla dagar som denna när frosten fortfarande ligger kvar verkar det vara extra intressant att undersöka alla skrymslen och vrån både för barn och hund oj vad de lekte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar