lördag 6 november 2010

Födelsedagen


Ballonger är skoj!

Idag har jag varit mamma i två år! För två år sedan trodde jag att detta var en helt vanlig dag. Jag skulle träffa min kompis och plugga lite. Jag cyklade fram och tillbaka till universitet med en mage som inte fick plats under jackan utan stack fram lite. Jag hoppas att du inte fick frostskador av detta lilleman men vad jag kan minnas så var det inte nån is på vägen för jag kan väl aldrig ha cyklat gravid på en isig väg...nej en varm dag var det nog.

Helt plötsligt bestämde du dig för att du inte ville vara kvar i magen och då ville du ut på en gång! Din mamma och pappa blev ganska förvånade för det var ju nästan en månad kvar till beräknat datum men det var bara att åka till BB och knappt hade vi kommit dit förrän du illa hjärtat såg dagens ljus.

Du var väldigt fin och det är du fortfarande! Då var du ett litet knyte på under tre kilo, nu är du en stor kille som med bestämda steg kliver ut i livet. Vilken tur att jag fick bli din mamma!

Puss älskling!


Valpmys för några veckor sedan, idag på födelsedagen få vi läna Giggs igen till Aarons stora förtjusning!

Glada mamman och lilleman!

Vackert födelsedagsväder på morgonpromenaden. Nu har Frodo åkte till Degerfors och imorgon blir det utställning vi håller tummarna. Själv ska jag åka på en barmarksdragtävling och spana för framtiden=)

1 kommentar:

  1. Åh, jag blir helt rörd när jag läser detta :)
    Tänk att lilleman är så stor nu! Stora killen som springer runt, alldeles orädd, och snackar som värsta lilla minimänniskan!
    Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera