söndag 3 januari 2010

TEKNIIIIKSKIIIIT!

Idag tog jag jättefina bilder ute. Snön glittrade, solen sken och pudret fluffade runt fötterna där vi gick.Men vad händer...jo datorn äter upp dem...glufsmonstret till dator borde istället vara tacksamt över att jag faktiskt rengjorde tangentbordet sist jag städade...men det här var tacken det....ååååh jag blir så sur!

Sen fick jag höra att grannen hund hade blivit biten av två lösspringande hundar för några dagar sen. Han som äger de två hundarna var antagligen onykter och hundarna smet eller släpptes ut. Det känns väldigt otryggt att vara ute och gå när det är så. Grannens hund klarade sig som tur var men både hund och husse blev bitna...usch!

3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt det är när inte folk kan hålla ordning på sina hundar, dom har tydligen inget ansvar alls.....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så då blev det inga filmer heller? :(

    SvaraRadera