söndag 17 januari 2010


Är trött idag...kvällen blev sen och maten jag åt igår ville visst inte vara i min mage...klockan fyra gav maten besked om att den skull ut och det var bara att kliva upp och göra det jag hatar mest av allt...kräkas!!! Usch vad ynklig jag blir när jag har ont i magen...blir som ett barn igen. Grinande en liten skvätt bara för att jag tyckte så synd om mig själv i mitt patetiska tillstånd. Men Frodo min lilla klippa kom och tröstade matte och agerade sen värmekudde resten av natten. Min hund är bäst i världen...ville bara säga det=) Sonen vaknade sen på sitt allra bästa humör så vi satt en lång stund och tittade på barnprogram innan frukost med Frodo hoprullad som en makaron bredvid oss och en tjock filt över oss. Myyyysigt.

Hittade lite gamla bilder på min telefon som muntrar upp mig idag=) Sötare leende får man leta efter den här bilden gör mig så glad.
En väääldigt trött kille som ändå håller humöret uppe

Matte t.v och hund t.h...för er som har svårt att se skillnaden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar