onsdag 13 januari 2010

Kärleksförklaring


Igår kom "min kennel" förbi på en snabbvisit. Det var Elin och Inger på Hjerpviken´s som hade vägarna förbi och med sig hade de presenter till mina små. Frodos present är redan förbrukad då den var ätbar Aaron fick söta små stickade tumvantar, en relexväst så han skall synas ordentligt och en söt liten bok om djur och vad de ger. I boken står det om fåren som ger oss ull, om kon som ger mjölk som blir ost och grädde och sist i boken står det om hunden:

"Vad får vi av hunden? KÄRLEK. Från hunden får vi kärlek. Hunden är en snäll och hjälpsam vän. Den tycker om att kela och leka."


En gosig hund är nåt av det bästa som finns...





2 kommentarer:

  1. Oh, vilka trevliga kennelvänner! Jag kanske också ska skaffa hund, nejdå, jag har ju dig, det räcker=) Du är generös med allt, tid, kärlek, presenter, uppmuntran etc.

    Och Sofia, din röst väger tungt!! Nu är det bara dags för dig att påverka david. Jag röstar också för dessa två namn som du sa!!! Tack=)

    SvaraRadera
  2. hehe tack ska du ha...men det kommer nog att bli en liten hund på er med i framtiden...en mops eller nåt som passa er sportiga stil=)hehe nejdå

    SvaraRadera