söndag 29 mars 2009

Svammel

Satt och läste min kompis Cecilias blogg och blev grymt sugen på att lägga ett blodspår men det kommer det väl inte att bli på ett tag. Nu ska väl iofs snön smälta så har jag tur kan jag kanske få till nåt till slutet av veckan och då gärna på nån plats som vid det tillfället inte är en sjö av smältvatten.
Imorgon ska jag och Aaron på en information om tänder! Sen ska vi till BVC för att väga och mäta honom och sen ska vi handla mat och sen ska vi hoppas att ingen såg bilden på oss i tidningen.
Jah, bilden på Hej Baby sidorna var kanske inte det mest smickrande fotot av mig. Öyvind och Aaron såg bra ut men jag såg väl mer ut som en tandlös fetknopp utan hals!!! Men vad gör man inte för sina älsklingar. Det fanns ju givetvis andra bilder där jag såg helt strålande ut (....) men jag valde ju såklart en bild där Aaron log...och då minskade urvalet rätt så rejält, och så en bild där Öyvind inte blundade och då blev det på köpet en miffo bild av mig själv.

Frodo har tyvärr haft en ganska tråkig dag idag som mestadels har gått ut på att leka med katten...han leker och katten springer. Vi gick iallafall på en promenad tillsammans med Victoria och Jenny och deras hundar som är sammanlagt 5 till antalet...det var trevligt! En labbe, en pumi, två pappillom...eh pappilon medande jag ju såklart, en gatukorsning och så en alldeles fantastisk pinscher. Nu ska matte sova...schnaaaark

1 kommentar:

  1. Härligt att jag kan tillföra lite suktande känslor hos mina kära vänner ;) När jag kommer hem till påsk kanske snön har smält bort och då kan vi lägga spår varje dag om vi vill! Hurra!

    SvaraRadera