tisdag 10 mars 2009

Inget konstigt idag tack o lov

Var en aning nervös idag eftersom jag absolut inte ville se nån konstig avföring idag...Alltså den här bloggen handlar ju för tillfället nästan bara om hundbajs o jag som hade tänkt att skriva om intressanta saker haha. Det var iallafall normalt, u.a, brunt och fint idag=) Pratade med Victoria och kom på att det kanske bara var så att det var oxkött Frolics som var boven i dramat. De kan nämligen ha en liten förmåga att färga av sig och då kan man ju undra vad det är för hemskheter i dem som gör det...säkert väldigt onyttiga färgmedel. Nu kan jag förhoppningsvis släppa det lilla bekymret som klängde sig fast som ett ankare runt halsen hela gårdagen...puh. Blev på så pass bra humör idag att hårfönen åkte fram och nu e jag faktiskt riktigt stilig. Blåste lite på Frodo med men han är ingen big fan av den sortens pälsvård. Nu kanske jag måste förtydliga att det var mitt huvud som var föremålet för föningen och alltså ingen annan av päls beklädd kroppsdel. Vet inte hur alla andra gör men såhär på vintern när man varken går i kjol eller shorts kan man ju onekligen känna sig som en smärre pälsboll av och till. Kanske man kan likna det med en nakenhund som egentligen inte alls är så naken...ni vet en såndär som man måste fixa till lite innan utställningen. Eeeh, nu ska jag nog sluta skriva för idag.

3 kommentarer:

  1. Pratar vi ben här, eller pratar vi något annat? ;)
    Skönt att det inte var något allvarligt fel på Frodos feces (fackspråk).
    Själv sitter jag med näsan i mikrobiologiboken och tentaångesten håller ett mindre snällt stryptag kring min hals.
    Tröstar mej med choklad för tillfället.

    SvaraRadera
  2. Skönt å höra att allt e bra me Frodo nu!:)
    Jag har lagt in en länk till er blogg från hemsidan nu oxå..
    Såå himla kul att få följa er vardag!
    Syns i karlskoga när det är utställningsdags:D
    Hade bra!!
    //Elin

    SvaraRadera
  3. whata fuck... skrev ett långt inlägg, sen var datorn tvungen att hänga sej. Bra att frodo verkar ok. Frolic är rent gift... tror jag. man ska göra eget godis :)
    skönt ska de bli att slippa kattungarna oxå, ni kommer få ett ....... ni ska vara glada om frodo äter upp homom ;)
    å cissi, inte prata fackspråk, det är töntigt ;)

    SvaraRadera