lördag 21 mars 2009

En helt vanlig och sooolig dag

Ska på utställning imorgon i Karlskoga. Ska bli kul att träffa en massa trevligt folk och givetvis se hur Frodo sköter sig i ringen. Tränade lite idag men han är lite allmänt ofokuserad och sprallig...eller så är det jag som är det. Fick iallafall lite hjälp av Åsa, som utbildar sig till ringsekreterare, att få ordning på ben och svans mm. Få se nu om träningen ger resultat. Insåg också när vi tränande lydnad att det är bra att ha nån att träna med så man ser hur bra eller dålig man är på vissa moment. Har ju övat på de momenten vi lärde oss sist på kursen men de sitter inte riktigt än och det känns trist att jag inte litar tillräckligt på Frodo föär att kunna ha honom lös när vi tränar. Bara isen smälter så ska jag gå till hockey rinken och träna...för där kan han inte springa iväg o larva sig...han kommer iallafal inte så långt. Tror också att jag visst har bränt mig lite på näsan idag...tjohoo nu kommer våren. Gokväll!

1 kommentar:

  1. Är det fortfarande is på rinken? Här är det ju vår!! Jag såg en mygga idag! :D
    Kämpa på med Frodo, det kommer gå skitbra snart, jag lovar.
    Goliat har inte stabiliserat sej förrän nu, och han är snart 2,5 år...
    Nu har han dessutom börjat snarka också i skrivandets stund, så nu är han visst en gammal gubbe på riktigt.
    Kram, vi ses till påsk!

    SvaraRadera