lördag 28 mars 2009

Give me five

Ett nytt försök att lägga upp en liten filmsnutt på Frodos konster. Man måste ju försöka aktivera honom lite inomhus nu speciellt eftersom det nästan är en halmeter snö ute och man knappt tar sig fram. Gick ändå en liten promenix på fm och sen tränade vi lite utanför huset på vägen som nästan var plogad. Hursomhelst har jag hört att allt ska smälta nästa vecka!!! Igår lämnade jag nycklarna till lägenheten så nu är vi verkligen utflugna ur den...skööönt! Skjutsade också min syrra till en inspelning. Hon va rätt så rejält nervös. Kikade lite på henne i studion...hon sjunger så bra min syrra. Hoppas hon lägger ut nåt smakprov på sin blogg. Nej nu ska jag gå och se om jag nån gång kan få se botten i tvättkorgen...

2 kommentarer:

  1. Och min tröja har du på dig också, nice Sofia!! Och inte meddelade du mig att du hade en blogg, nejdå! Och ja, David är en liten duracell *pip* kanin, precis som du säger! Hahaha

    SvaraRadera