fredag 20 mars 2009

Stök, bök o köp

Ska in till lägenheten idag för att flyttstäda. Igår fick min man tokryck när vi var på hundbörsen i Fjugesta. Det började med att jag ville ha en träapport till Frodo och slutade med att vi fick: en träapport, en klövjesele, ett utställningskoppel och en bur till katten. Hundbörsen brukar ju fara runt på en massa utställningar och hon har ganska bra priser så trots det lilla shopoholic infallet blev det inte så extremt dyrt ändå.
Katten och huden går ganska bra ihop, fast Frodo jagar ju gärna lilla Harry. Harry tycker nog att det är ganska kul för han blir inte rädd av det och om han måste styr han Frodo med järnhand. Ska lägga upp lite bilder snart.
Ska även passa på att köpa mörkläggningsgsgardiner eller något liknande. Sonen vaknar ju klockan fem eftersom han verkar tycka att det är den tiden som kallas morgon. JAG kallar den tiden för mitt i natten så förhoppningsvis får vi sova lite längre om vi bara kan få sovrummet lite mörkare.
På söndag ska jag iväg på utställning i Karslkoga det ska bli kul. Ska träffa "mina" uppfödare, med hundar och även Frodos pappa med husse, matte. Nu har vi ju tränat på att stå fint och att verkligen springa vackert med. Men när vi tränar gör vi det oftast ensamma så vi får se hur det går nu när vi fårlite fler i ringen. Förhoppningsvis sträcker Frodo upp sig och visar sig från sin allra bästa sida!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar