lördag 26 februari 2011

Tröttheten infinner sig

Oj så trött man kan vara en helt vanlig lördag. Gick 3o meter från huset idag på förmiddagen och släppte hund och barn lösa i skogen sen stog jag mest och beskådade det hela. Frodo sprang runt som en understimulerad tok och var allmänt ohörsam till en början men jag orkade inte ens bli arg eftersom det är mitt eget fel att han är understimulerad!!! Lillkillen sprang runt och hittade stora stenar att åka rutchkana på små hålor där snön rasat in och det kanske kunde bo nåt litet djur.
Det är skönt att vara i skogen, avslappande och på samma gång spännande.

Ska se om jag orkar mig ut på en joggingrunda ikväll men just nu känns det trögt.

Hittade några sidor som jag klottrat ner i någon form av dagbok från när Frodo var valp. Det var kul att läsa. Jag lärde honom sitt-ligg-stå väldigt tidigt om jag inte skrivit datum fel. Hade lite problem med rumsrenheten hemma hos andra men hemma hos oss gick det ganska fort.
vad var det mer? Jo han fick flyga som femmmånaders valp och göra diverse med besök på konstiga ställen. Tydligen så var jag noga med miljöträningen vilket jag inte alls
kommer ihåg.
Med tanke på hur mycket jag verkar glömma borde jag nog börja skriva dagbok igen...för min egen skull!


1 kommentar:

  1. Men du skriver väl dagbok redan = bloggen :)
    Men ja, jag håller med om att man glömmer fort!

    SvaraRadera