lördag 5 februari 2011

Åt rätt håll

Tränade lite mer klickande idag och idag föll poletten ner gällande klossträningen. Frodo fattade att det var in till min sida han skulle komma...wohooo jag hoppas verkligen på strålande bakdelskontroll med gjälp av denna övning. Åh vad jag saknar min kamera just nu för nu skulle jag erklgioen behöva feedback på min träning av andra hundkloka människor. Hoppas också att insikten sitter kvar tills imorgon=)

Annars rulllar livet på. Lilleman hade visst örinonflammation fick jag reda på när ajg var på vårdcentralen sist och det var på sätt och vis en lättnad att få reda på det för då slipper jag oroa mig för annat....puh. Hoppas han blir frisk nu under helgen iallafall. Hitills idag ser läget ljust ut på alla fronter.

Hittade även en ny hundkompis till Frodo idag, en labbetik som han faktiskt lekte med. Det var skoj att se honom släppa loss lite för han är ju lite av en eremit stundtals tillsammans med andra hundar.

Nu ska vi slappa resten av dagen här hemma och vila upp oss för det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar