måndag 21 september 2009

Det drar ihop sig

Inom en ganska snar framtid bör jag kunna skriva nåt om nåt slags anlagsprov här i bloggen. Det tråkiga är att jag idag känner mig alldeles febrig och om denna snara framtid blir alltför snar kommer jag att ränna runt som en blåsbälg i skogen efter Frodo...nej hu det vill jag inte. Jag ska proppa mig full med vitaminer och vitlök och alla husmorsknep jag vet för att bli frisk fortast möjligt. Träna hade ju också varit kul att göra innan. Nu var det ju ett tag sedan vi överhuvudtaget gick nåt spår men jag får se vad jag orkar med. Kanske det blir nåt kort spår bara för att lugna nerverna lite!

På åteseende!

1 kommentar:

  1. Men åh, har jag glömt att säga till dej att jag aldrig anmälde mig till tävlingen i helgen! :( ledsen att göra dej besviken, men mattias kusin fyller fyrtio så jag kände mej förpliktigad att delta på kalaset och då hinner jag inte tävla. bu! men du får komma till götene om tre veckor istället, för då startar vi där :D lite längre att åka tyvärr... (förresten får du verkligen komma och hälsa på mej i skövde om du skulle känna för det. det hade varit jättemmysigt)

    SvaraRadera