fredag 17 juli 2009

Trasiga öron

Min man sa för ett par dagar sen att Frodo blödde från tassen.Jag tittade men hittade inget sår. Idag tror jag att jag har löst mysteriet med bloddropparna...(ehh nej jag hade inte mens Victoria) Frodo har ett sår på örat. Har hört att många pinschrar lätt kan få lite trasig öronsnibbar och nu verkar turen ha kommit till honom. Trist eftersom vi ska påutställning i helgen. Egentligen tror jag inte att det kommer att märkas nåt...bara han inte slår upp det värre!!! Så nu smörjer jag hans öra som en besatt och hoppas på bättre tider.

Hade också jogginpremiär med nya vagnen imorse. Hund och barn fick nöjet att följa på den lilla rutten...för inte blev den så lång men det tog en stund ändå...heh! Min kära karl ringde och sa att han hade sprungit 5km på 15 minuter...men hallååå...inget problem utan hund och vagn...om ett år eller två eller i mitt fall möjligtvis på cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar