söndag 5 juli 2009

Den onda festen

Ja såhär fin var jag...synd bara att mina knallrosa thights inte är med på bild=)

Idag har jag efter mycket om och men kommit fram till att min "fuckyoutå" eller vad den nu heter, alltså den i mitten, inte är bruten! Här kommer storyn:

Undertecknad skulle på lördagen till en 80-talsfest med pudelrocks tema. Outfiten var spikad och klar förutom de obligatoriska benvärmarna som skulle lånas av en väninna. Fem minuter innan festen började åkte jag då iväg för att hämta dessa atteraljer...och slår tån i en tröskel så att det riktigt tjongar till....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ. Haltade in på festen men hade kul ändå...tills min syster under lite flummig foto posering kliver på den onda tån och riktigt mosa till den med klacken...gött!

För er som inte vet hur en varm korv med bröd bör avnjutas...just såhär bör det se ut. Man får ju rutin på att äta korv med bröd när man är med i en krukshundsklubb...

Nu är alltså tån blå och svullen men inte bruten! Att jag sen fick gå hem från festen eftersom min bil var helt inparkerad hör också till det tragikomiska...haltade hem en kilometer för att sedan stoppa in hela min pulserande fot under vattenkranen på det kallaste. Ja även om det nu inte låter så så hade jag faktiskt riktigt kul ändå.

Min kära man hade på sig vad som såg ut att vara ett nystan med nudlar på sitt huvud...YEAH!