torsdag 16 juli 2009

Full rulle


Oj vilken dag jag har haft idag. Frodo har fått lära sig ett nytt trick och det blev snurra. Jagmåste fortfarande hjälpa till litemed handen när han ska göradetmen omett par dagar kan han nog det där när jag bara säger ordet=) Sen fortsatte jag att klicka in honomsom jag påbörjat sen tidigare. Blev så inspirerad av min syster som använder klicker och "shejping" på en av sina hundar att jag riktigt kände att jag var tvungen att köra lite själv med. Ska försöka hålla på med lite små övningar nu ett tag framöver så att träningen blir kort, kul, och positiv.


Annars hardagen varit bra. Min lilla son har precis lärt sig krypa men vill redan upp och stå. Sen upptäckte han också små rektangulära vita grejjer med hål i på väggarna (eluttagen!!!) idag...gaaaah vilken tur att jag varit så förutseende och redan inhandlat "pluppar att sätta in föratt stoppa diverse fingrar och saker".

Tilll helgen är det Mälarpinschern och då ska vi förhoppningsvis vara i storform...eeeh lite ringträning till dess kanske kanske!?!



Jobbade också en tur...Hur jag hann med allt detta undrar jag fortfarande men uppenbarligen blevjag tröttav det hela.



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar