onsdag 8 juli 2009

Jobb




Jag jobbar lite extra på ett vårdboende för äldre i sommar. Det har ordnat sig så bra så att jag bara går korta turer...då hinner jag med både son och hund. Sen är ju min man hemma också så han får vara hemmapappa nu.
När vi åker iväg tar vi hela bohaget med oss!

En blöt agility tävling.

I måndags var vi iväg på agility tävling hela familjen. Det var min syster som tävlad. Vädret var inte så tevligt somman numera ärvan vid så vi stannade bara en kort stund för att sedan åka vidare till Marieberg för att shoppa lite. Men jag bliev riktigt sugen på agility när jag var där. Har ju provat på litegrann med Frodo. Tunneln och däcket fattar han och det verkar som han gillar det. Vi får så hur det blir med det i framtiden. Annars har Frodos syster tävlat öppen klass i viltspår med första pris...det ger ju hopp för framtiden för en annan också!

Regnskydd...Halleluja!!!

Frodo shoppar loss.

En annan nyhet i familjen är att sonen nu har fått en tand! Han är jättesöt när han ler!

Hejsvejs!