tisdag 14 juli 2009

En heeel mååånaaad

Nu har min man åkt iväg till sitt jobb och där kommer han att vara en hel månad. Det känns extra tråkigt att han åkte nu för vi har haft så kul tillsammans hela familjen...badat, lekt med Frodo, promenerat, solat, fikat, ätit..ja helt enkelt haft det som man borde på sommaren.
Nu blir det bara jag och mina två prinsar/troll (beroende på humör) som får ha kul på egen hand. Nej nu måste jag kojsa...är nästan redan insomnad...schnarrk.

Just ja..imorrn hade jag tänkt hitta på nåt träningsaktigt med Frodo=)

3 kommentarer:

  1. ja sofia, nu sitter jag här med bebben i famnen och kan inte göra ngt förrän david kommer hem igen. hade ju fått ordning på detta fram till nu. för mkt påtryckning fr omgivning coh jag känner mig tvingad men de har ingen aning om att mina rutiner är raserade IGEN!! jag är skitförbannad!!

    SvaraRadera
  2. ska vi hänga någon dag? kanske imorgon kväll??

    SvaraRadera
  3. hänga...ja verkligen,det vore jättetrevligt

    SvaraRadera