tisdag 28 september 2010

Reparation

Omd et är någon som undrar varför det är totalt dött här i bloggen så är det för att min dator äntligen är på reparation. För tillfälet sitter jag på biblioteket och betalar min räkningar och saknar min dator.

På hundfronten händer det en hel del spännande grejjer. Till helgen blir det KM i viltspår med Pinschersektionen och Frodo går då för championatet. Det ska bli väldigt spännande att se hur det går.

Vi har varit på en jaktmässa i helgen och där fick Frodo gå ett kort spår med husse vilket gick alldeles utmärkt. Jag fick ävendå möjlighet att se hur en bayerk viltspårhund spårar och både jag och föreren till den bauerska hunde var överrens om att dessa två hundar spårar väldigt lika så det var ju intressant att se.

Hela familjen med undantag för katterna har också hälsat på valparna i Degerfors. Det blev att litet maratonbesök på fyra timmar, ja det var svårt att slita sig från de sötnosarna och åka hem. Jag fick en hel del fina bilder frånd en dagen men de får jag lägga upp när jg har fått hem in dator igen, hoppas det bilr snart!

Håll nu tummarna för oss i helgen...jag tycker att vi är värda ett första pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar