onsdag 24 februari 2010

Lunchpaus

Vackra Frodo travar fram i snön

Åkte upp till Högaberg idag på lunchen. Det är här jag hämtar nya krafter så att jag återigen kan dyka ner i diverse teorier och spekulationer och annat som kallas vetenskap när jag kommer hem igen.

Fille och Frodo på efterkälken

Frodo har insett att det inte är nån idé att springa bort från "spåret" eftersom det bara säger poff och goodbye där djupsnön tar vid

En staty?

Lata matte tar skidorna på vägen hem och Frodo får dra

3 kommentarer:

  1. Åh, vad skoj att det går så bra med Frodo och skidorna! Jag blir så himla sugen att prova själv, men har ingen bra sele. Vad är det för någon Frodo har? Den ser ju ut att sitta kanonbra!
    Jättefina bilder också :) Det blir ingen hemresa den här veckan, jag hade missat att jag har seminarie på fredag och så går jag ju som medhjälpare på en Grundkurs alla lördagar fram till praktiken.. så jag är typ gisslan här.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Ursnygg är han på bild nummer ett, så kraftfull och elegant! Jag har HD röntgat Hilja idag, nervös väntan på resultatet... Såg även att du ska gå agilitykurs, var var var? :D

    SvaraRadera
  3. När man ser dina bilder så älskar man Sverige! Det är ju såååå vackert! Vad blind man blir! Jag lvar att marmelad finns kvar till dig, tänkte på dig när jag gjorde den. Tänkt på dig ganska mkt idag! Tänker på dig oftare än du tror=) Kram

    SvaraRadera