söndag 21 februari 2010

Ivar

Ivar på upptäcksfärd...

Oj här kunde man ramla ner!!!

Rulla in sig i mattan leken!

Nu har jag haft min första hemtenta för terminen och det märktes verkligen att jag inte har pluggat lite mcyket som jag gjorde innan jag fick barn och en massa djur! Jag hoppas verkligen att jag inte kuggar tentan men jag är ganska nervös och känner mig inte så nöjd med min insats men med tanke på omständigheterna så har det väl ändå gått bra. Eftersom Aaron började på dagis precis innan skolan började för mig blev han såklart sjuk och jag fick vara hemma mycket med sjukt barn och det är ju ingen annan som kan plugga åt mig direkt=)

Lite bilder på Ivar tycker jag att det är dags att lägga ut. Ivar och aaron är bra lekkompisar och de hittar på diverse hyss tillsammans. Det går också förvånansvärt bra mellan dem och hittills har de inte skadat varandra. Ivar som var lite skygg precis i början av sin vistelse här tydde sig mer till Aaron som att han förstod att han också var en unge.

Heeeeej vem är du?
Aaron gömde påsklämmor under mattan som Ivar fick jaga

5 kommentarer:

  1. Riktigt söta bilder på Ivar!

    Men Sofia, det säger ju sig självt, att om du köper ett par syntetskor så kommer de säkerligen att gå sönder inom kort, inte pga av slitningskada utan pga av att materialet är dåligt. Priset spelar ju också in, eller? Jag skulle ju aldrig kunna komam tillbaka efter tre år med ett par syntetskor som jag köpt på skopunkten för 150 kr och säga att sulan släppt tex... Men om jag har bra skinnskor där det händer så är ju sannolikheten större. Sen är det ju också vääääldigt svårt att hävda om det är en slitningsskada eller ett fel på skon, efter tre års användning. Priset och kvaliteten skvallrar ju om kvaliteten i helhet.. Och betalar man 150 kr för dålig kvalitet kan man ju inte räkna med att de ska hålla i tre år? Eller? Det verkar ju knepigt iaf... Men tre år är ju härligt, då vet man ju iaf att det finns chans att få ngt tillbaka.

    SvaraRadera
  2. 3 år it is enlig lagen men sen kan man ju dividera om huruvida det är slitage eller inte=)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken söting Ivar är! Och vad fint att han leker så bra med Aaron :) Ni börjar bli en riktig storfamilj därbortigenom!
    Pratade med mor min i telefon igår och hon tyckte jag skulle komma hem och kurera mej. Bjuds det på några rån då måntro? Vi får se om jag vågar åka tåg i detta väder..

    SvaraRadera
  4. Ååå vad söt han är Ivar!

    SvaraRadera
  5. För att svara kort till alla...ja Ivar är förskräckligt söt och alla som kommer hit bjuds på smörgåsrån!

    SvaraRadera