måndag 1 februari 2010

Anmäld till två utställningar

Nu har jag anmält Frodo till två utställningar. Den första är inofficiell och går av stapeln den 28:e februari, sista anmälningsdagen är idag för er som har lust att ställa ut och även träffa oss där. Det är ju alltid trevligt med sällskap...eller det är nog egentligen det trevligaste med utsällningar=)

Nästa utställning blir officiell då vi har klarat av säsongens uppvärmning i Örebro. Då blir det en nationell tävling i Västerås sista helgen i april.

Nu hoppas jag verkligen att det kommer mååånga trevliga vänner och bekanta med eller utan hund och gör oss sällskap på dessa två tillställningar=)

Sofia

1 kommentar:

  1. hm, jag undrar när anmälan till västerås går ut. Jag har ju inte fått mitt schema än för praktiken så jag vet inte hru jag "jobbar".. annars hade jag gärna följt med! (om vi ställde samma dag då, men det är väl bara en dag va?)

    SvaraRadera