fredag 18 december 2009

Julbord i førskott før vissa

Gick en promenad i snøstorm idag igen men istællet før att gå alltfør lång svængde vi in till gammelfarfar på en fika. Frodo fick æta korv, smørgås, godis å sækert en massa andra onyttigheter. Nu sitter jag bara och væntar på den analkandes diarren som førmodligen kommer om ett par timmar. Gammelfarfar har iallafall blivit Frodos favorit på nolltid=)

Efter matspektaklet gick jag och Frodo ut till havet och njøt av stormen och vågornas dån med skræckblandad førtjusning. Havet har många sidor att visa upp och jag blir alltid lite rædd før det nær det stormar men inte mer æn att jag ændå måste gå før att se på det...jag kan inte låta bli.

1 kommentar:

  1. Jag tycker också att havet är ngt man möter med skräckblandad förtjusning. =) Du är aktiv med dina kommentarer på min blogg hihi, förlåt att jag inte är detsamma, är dålig på sådant. Ta hål i öronen?? Hallå.... Man har ju fött barn... Haha. Blir ni hemma på nyår eller stannar ni i norgelandet??

    Saknar ju er lite faktiskt... Kram på er alla!!

    SvaraRadera