fredag 4 december 2009

Hundbus


Frodo har nu lärt sig att posera=)

Som utlovat tog jag kameran med mig idag men jag lyckades väl inte direkt få nån kanonbild. Hundarna rörde sig alldeles för fort för att min kamera skulle hänga med men några halvsuddiga bilder blev det iallafall för mig och mycket spring för hundarna!

Skogen ser så trolsk ut i dimman

Freja ser lite olycklig ut...

Gladare blev hon när hon blev jagad av Frodo...

Eller när hon fick jaga Frodo och den där väldigt roliga pinnen...

Sammanfattningsvis kan jaga bara säga att dagens exercis har gjort Frodo väldigt trött och att jag tror att han inte borde ha något somhelst problem att hoppa med en apportbock i munnen. Han hittade nämligen en ganska grov pinne som han sprang runt med på eget initiativ länge och väl. Eftersom terrängen är väldigt kuperad blev det både hopp upp och ner med pinnen i ett fast grepp...så det där med att bära saker kan han iallafall.


1 kommentar:

  1. Tack för senast! Javisst var det rrroooooooooligt! .... duktigt av dig att över huvudtaget få älsklingarna på bild som dom var i farten! Freya tyckte det var fantastiskt och längtar till nästa lekträff =)

    SvaraRadera