torsdag 29 juli 2010

Kreativitetsskur!

Kudden till vänster är innekudden och den randiga är hundburskudden.

Idag har det regnat nästan hela dagen så jag fick ett litet ryck och sydde tre kuddar till Frodo. Kuddfodralet till bilburen har varit trasigt länge så nu sydde jag två nya till bilen och så blev det ett fodral att ha här inne. Tyget var gamla bitar som jag hittade i förrådet och det är ju lika bra att använda upp dem dessutom blev det ju mycket billigare att sy själv med.

Sy är ju inte direkt min starkaste sida men jag gjorde ett tappert försök och är nu fantastiskt nöjd med resultatet.

Annars har Frodo matvägrat i två dagar så jag misstänker att hans lilla granne och favorit Pixie har börjat löpa...hon luktar visst nåt alldeles speciellt enligt många hanhundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar