fredag 9 juli 2010

Jag har nog ett jobb...

om bara upphandlingen går i lås så har jag ett jobb. Nu är de semestertider även för arbetsgivare och personer som sköter upphandlingar osv så upphandlingen som ska till föra att ge mig ett jobb drar ut lite på tiden. Intervjun gick iallafall bra och I'M WANTED! Även fast jag saknar erfarenhet och inte fega ur på löneanspråket så vill de ha mig...jag kan inte annat säga än att det känns gött. Även om upphandlingen skulle gå åt skogen och jag står där igen utan jobb så känns det ändå gött.
Hej hopp arbetslivet här kommer jag som skjuten ur en kanon

1 kommentar:

  1. Åh, hurra hurra hurra! Detta måste vi ju fira! :) Härligt Sofia, stort grattis! Hoppas nu att du ska trivas som fisken i vattnet, som handen i handsken, som jästen i bulldegen!
    Jag är väldigt glad för din skull :) Stor kram!

    SvaraRadera