torsdag 15 oktober 2009

Motion!!!

Mina pojkar uppe vi sjön

Öyvind och jag har en tendens att bli lite slöa när han är hemma. När han jobbar är det full rulle både på mig och på honom. Vi tränar ganska hårt båda två. När han kommer hem drabbas vi dessvärre av latmasken båda två. Idag kom han dock med den utmärkta idén att gå runt "Trollkarn" en härligt bergig runda här i trakten. Öyvind har inte gått runt den förut och jag har bara gått den en gång tidigare. Vi tog det hela som ett motionspass och kom faktiskt runt på den ganska accetabla tiden 45 minuter (även fast vi lekte modeller några gånger efter vägen).

Sötnosen blåser dregelbubblor

Jag och Frodo vid sjön


Aaron vaknade precis när vi kom till sjön och sen sjöng han konstant resten av vägen

Öyvind fick draghjälp på vägen upp av Frodo som egentligen är en korthårig Husky =)

2 kommentarer:

  1. åh, hela familjen! Vad fina ni är :D

    SvaraRadera
  2. hehe bra gjort. Det där är dock inget för mej och per, om jag inte vill bli av med han i hjärtinfarkt dvs... ;) Måste få lite ordning på karl, dags att skärpa te sej!

    SvaraRadera