måndag 19 oktober 2009

Måndagsträning

Idag hade vi en väääldigt bra träning på klubben! Frodo skötte sig exemplariskt och jag vågade ge honom mer frihet än vad jag gjort nån gång tidigare på klubben. Det var ingen agility träning idag så antalet ekipage var ganska få och det var inte lika stojjigt som det kan vara annars. Inkallningarna gick klockrent trots störning i form av en tränare med ett gosedjur i koppel efter halva vägen. Frodo var så söt för han liksom hoppade över det lilla gosedjuret med en rynka i pannan, som att han tänkte "men såhär brukar det inte vara när hon ropar"...hahaha. Vi provade t.o.m en liten budföring eller iallfall början till en och det gick väldigt bra!

Det var riktigt bra att det gick bra idag speciellt eftersom jag inte riktigt var så sugen på att träna egentligen. Kände mig mest lite nere och som att vi inte kommer nånvart...men då är lilla vovven rask att muntra upp mig TACK älskade lilla Frodo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar